Кошик
430 відгуків
Ми працюємо - меблі онлайнГарантія
Уютхаус (V-oseli): меблі онлайн у дім-офіс-кафе з доставкою по Україні
+380 (66) 091-91-94Viber - Vodafone
+380 (93) 977-81-75Life
+380 (68) 749-51-75Київстар
Додати відгук

Этапы покупки мебели в "Уютхаус" через интернет сайт и рекомендации по доставке

Этапы покупки мебели в "Уютхаус" через интернет сайт и рекомендации по доставке

Умови покупки меблів онлайн через інтернет магазин "Уютхаус"

та ньюанси прийому товару при доставці Перевізниками чи курєром - коротка інструкція.

  1. Вибирайте меблі для дому або в офіс, для кафе та ресторану, садові меблі - переглядаючи каталог сайта за відповідними розділами >> Ціни на меблі.

  2. Сподобався товар - натискайте кнопку "Залишити контакт" / "Передзвоніть мені" / "Зв'язатися з продавцем" / "Купити" (тут Ви залишається інформацію про себе і бажаному способі доставки).

  3. Ми Вам передзвонимо для узгодження деталей по товару і замовлення.

 

  • Ми завжди на зв'язку, щоб допомогти вирішити ситуацію на Вашу користь при оформленні замовлення онлайн та доставці товару до дому чи офісу.

 

 

Головне питання: чому вигідно купувати меблі в інтернет магазині "Уютхаус" та відповідь:

 

Ваші ТРИ дії в процесі роботи з нами:


Крок №1.

Вивчіть сподобавшийся товар на сайті "уютхаус.kiev.ua"

  • Перевірте характеристики
  • Оцініть фото, що зроблені в реальності
  • Детально розгляньте колір на зображенні.

Гортаючи каталог по сторінкам - можете вибирати за потрібним Вам критерієм-характеристикою (ціною, кольором, розміром та ін).

 

Крок №2

Узгодьте з консультантом Уютхаус онлайн умови оплати та доставки меблів - уточніть поточні АКЦІЇ , а при оптовій купівлі від 10 шт - нагадайте про знижку ;-) !

Для підтвердження Вашого замовлення необхідно внести передоплату за обрану меблі.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, що покупці на ПРОМюа захищені - (от інформація щодо умов ГАРАНТІЇ на покупку меблів) .

 

Крок №3.

ПРИ ОТРИМАННІ товару ОБОВ'ЯЗКОВО перед прийняттям доставки транспортної служби (Нова Пошта, Автолюкс, Укрпошта або Кур'єра фабрики тощо) НЕОБХІДНО:

  1. Провести огляд купівлі - зовнішній вигляд упаковки транспортної компанії і цілісність заводської упаковки,
  2. Оглянути всі елементи (особливо скляні та дзеркала на предмет цілісності - відколи, тріщини, подряпини і т. п.
  3. Перевірити комплектацію товару, колір, наповнення, кількість елементів тощо

У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару БЕЗПОСЕРЕДНЬО у відділенні транспортної компанії (або не відпускаючи Кур'єра) і скласти там же АКТ-претензію !

Щоб ініціювати повернення цілого товару за власним бажанням або обмін меблів, будь ласка:

  1. Прочитайте опис на сторінці Товару на нашому сайті та окремо інформацію про Гарантії у відповідному розділі.
  2. Зв'яжіться з консультантом інтернет-магазину "Уютхаус" - у розділі >> Контакти . Врахуйте, що в таких випадках - зворотна доставка товарів здійснюється за Ваш рахунок.
  3. Ознайомтесь з інформацією опублікованій у розділі >> Повернення та обмін 

Підстава для безкоштовного повернення-обміну меблів: товар повинен мати дефект або бути повністю неякісним та виявлення цього протягом 14 днів після дати отримання товару.

  • Отримання повернення грошей, заміни товару відбувається протягом кількох днів.

* Для ознайомлення, дефектами меблів не є:

  • Незначні відмінності у відтінках і фактурі оббивних тканин і шкір.
  • Незначні відмінності у відтінках кольору і відмінність малюнка лакофарбового покриття (декору).
  • Легкі складки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникають після легкого розгладжування рукою.
  • Відхилення від габаритних розмірів ±2-3 см на один Виріб (згідно з ГОСТ 19917-93).
  • Дрібні волосяні тріщини («ефект розтріскування»), потертість меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникли в процесі експлуатації меблів.

Використовувати Виріб необхідно виключно з метою, способом і порядком, які не суперечать чинному законодавству. Продавець не несе відповідальності за мету, спосіб та порядок використання Виробу та не відповідає за можливу шкоду, прямо чи опосередковано нанесену Виробом.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner